PETUA KULIT PUTIH GEBU



Lulur badan setiap minggu. saya buat 3x seminggu. Tak tau lah kenapa saya suka sangat main scrub scrub ni. Tapi yang bestnyer bila scrub tu kulit badan rasa licin..lembut jer. 
Tang celah2 peha tu, tonyoh ler guna scrub tu yer..mihmihmih... tang ketiak, blakang badan 
Kalau tak sampai suruh ler hubby tonyoh tang blakang badan tu..

Ni body scrub yang saya suka guna. Hai wangi ya amat sangat lah. Pas scrub2 tu xpayah pun nak pakai body gel dah. Sebab dah wangi kuar semua daki. Tang celah-celah jari tangan, gosok2 dengan scrub tu. Syoknyer rasa duduk dalam bilik air lelama kalau wangi2 macam ni. Hilang segala stress tu yer. 
Nak manja2 dalam bilik air lelama ni pastikan time anak korang xder dirumah yer. Supaya xder lah nantI tgh sedap-sedap tonyoh daki, anak ketuk pintu bilik air suruh mama buat susu 


leh jer try apa-apa brand yang korang suka. Macam saya suka bau Lavender untuk kaki.Rasa rileks jer. Caranya ambil sesudu garam kaki tu, dan campurkan ke dalam baldi yang berisi separuh air suam. Pastu korang bolehlah rendam kaki korang dalam tu 10 minit ker. Best jer tau. Tumit rasa lembut dan lenguh-lenguh kaki hilang. saya ni slalu jer ada lenguh2 kaki, kaki letih lah, sbb selalu pakai heels dan window sopink..



Comments

Popular posts from this blog

MAKANAN YANG BAIK UTK DIET

KURUS MASA PUASA

LEMAK TEPU & LEMAK TAK TEPU